Obowiązki służbowe

Pracując w firmie międzynarodowej, lub tez w korporacji, która  świadczy usługi nie tylko w kraju, ale również za granicą, musimy liczyć się z częstymi podróżami służbowymi. Wielu pracowników takich firm zobowiązanych jest do częstych przelotów samolotem, w celu przetransportowania się do odległych państw w krótkim czasie. Przeloty stają się więc dla nich codziennością i nie sprawiają większego wrażenia. Rosną też wymagania dotyczące linii lotniczych, gdyż częsty kontakt z różnymi przewoźnikami sprawia, że zdolność do dokonywania porównań przez pasażerów znacznie rośnie, a to skłania do refleksji i komentarzy, oraz ocen na forach internetowych poświęconych jakości usług linii lotniczych. Pasażerowie podróżujący w ramach przejazdów służbowych, otrzymują od firmy przeważnie bilety w klasie biznesowej. Charakteryzuje się ona znacznie wyższym standardem w porównaniu do ekonomicznej i upoważnia do wyższych korzyści ze zbierania punktów lojalnościowych, które następnie mogą ulec wymianie na darmowe bilety lub liczne nagrody rzeczowe. Taką możliwość mają także pasażerowie klasy ekonomicznej, jednak muszą oni nazbierać większą liczbę punktów, co związane jest z wysokościami kwot przeznaczanych na zakup biletów.

Dodaj komentarz